Fram

Cred ca rasa ne-a ales pe noi in cele din urma….ne-am cumparat un ciobanesc mioritic. Am hotarat sa il botezam Fram, asta pentru ca e baietel si seamana foarte bine cu ursul polar. Are 2 luni si e deja destul de mare, e alb, pufos si cu pete negre pe ochi.
Am fost astazi sa vedem cuibul, in care au mai ramas doar 3 catei din 5, 2 baieti si 1 fetita (eu voiam fetita, era tare draguta, avea o pata maro pe ochi iar urechea opusa era conturata cu negru, era si foarte jucausa). Vlad a hotarat sa alegem baietelul cu pete negre, celalalt era cu mai multe pete maro, dar Vlad l-a considerat cam instabil si uite asa avem un catel cu pete negre. Cu ocazia asta i-am vazut si parintii, voiam sa ne asiguram de veridicitatea rasei si nu am fost deloc dezamagiti, erau niste caini imensi. Pe langa asta se incadrau foarte bine in standardele rasei, iar noi ne-am bucurat sa aflam ca proprietarul ii folosea la stana.
Inca nu avem poze, dar in scurt timp o sa postam si cateva poze cu el.

Published in: on Decembrie 23, 2009 at 12:30 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://vladlacisco.wordpress.com/2009/12/23/fram/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

