Batalia pentru Romania

Am ascultat dezbatere foarte interesat si am descoperit un Geoana foarte prost pregatit!Asta doar o parere generala….poate va lamuriti urmarind dezbaterea

(http://www.basescu.ro/galerie-video?g=58#video_148).

Se ridica o intrebare pentru televiziunea pro-Psd : De ce in dezbateriile ce au urmat nu s-a discutat nici o clipa despre arestarea lui Popa Nicolae?

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-6624791-documentatia-necesara-pentru-extradarea-lui-nicolae-popa-din-indonezia-ajunge-astazi-ministerul-justitiei.htm

Daca mai exista o urma de indoiala legata de malignitatea moguliilor va rog sa urmariti urmatorul filmulet:

http://plus7.arte.tv/fr/1697660,CmC=2956902.html

Pentru cei cu mai putina rabdare exista un rezumat

(http://plus7.arte.tv/fr/1697660,CmC=2956902.html
)

Ultimul mesaj care pot sa il mai scriu e:SA MERGEM lA VOT!Viitorul noi il decidem nu il decide nimeni altcineva!

Published in: on Decembrie 4, 2009 at 7:45 pm  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://vladlacisco.wordpress.com/2009/12/04/batalia-pentru-romania/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Noi decidem viitorul! Asa e! Dar daca nu am incredere in niciunul din candidati, nu pot sa le incredintez votul meu. Tocmai de aceea imi exercit dreptul de a-mi exprima neplacerea. Insa tot respectul pentru tine si alegerea ta. Sa speram ca vom intra pe drumul cel bun.

  2. Social democratia este bla bla…….Dar Basescu ce a fost pana sa rupa PNL?Social democrat,de stanga….Ai sa-mi bag ce prost am fost.
    Basescu a condamnat comunismul cand in 2004 fata in fata cu Nastase recunostea ca poporul are de ales intre 2 comunisti.Ca Basescu a fost un privilegiat in comunism.Ca i-a luat din PNL pe Flutur si Stolojan doi fosti comunisti…ai sa-mi bag iar am dat-o in bara
    De ce nu s-a vorbit de Nicolae Popa…Dar de ce nu s-a vorbit concret despre ce a facut Basescu in 5 ani apoi de Nicolae Popa si totodata cum nu a fost gasit 7 ani Nicolae Popa si acum a aparut inainte de alegeri ca iepurasu din Jakarta.
    Putem vorbi si de cum Basescu a mintit cu nerusinare ca s-a vazut doar odata cu Vantu.

    • Intradever, ce conteaza ca Basescu a condamnat comunistul? Ce conteaza ca a foat aingurul care a facut asta? Ce conteaza ca toti cei din PSD au facut scandal?
      Hai sa-l comparam cu orice turnator ordinar precum cei din PSD sau Quintus, sau cu un conducator de PCR tineret. El a lucrat in strainatate, pe mare. Macar nu a turnat pe nimeni.
      Cat despre Popa Nicolae, ai dreptate… M-ai convins si pe mine. Si Interpolul tine cu Base. Corupt rau Interpolul asta… Ai dreptate… Hai sa-i alegem pe comunistii astia din nou…:(


Lasă un răspuns

