Cenzura comunista!!

Este un comentariu facut de catre un utilizator al aunui site de stiri din Timisoara in leatura cu ce se intampla acolo si ce se da la Realitatea si la Antene. Rusine!!! Asa vrem sa ajungem din nou? Jos comunismul!!!
„Dragi timisoreni nu va lasati calcati in picioare de comunisti. Voi sunteti simbolul
luptei impotriva comunismului. In Bucuresti nu s-a spus nimic despre faptul ca ati
huiduit pe Geoana. La noi se arata la televiziunile slugarnice ca Timisoara se bucura
si ca va vota cu Geoana. NU renuntati la lupta cu comunismul Acum putem sa dam
lovitura de gratie. IEsiti la vot duminica si votati impotriva comunismului.
Timisoara,Timisoara,Timisoara,Timisoara”
Va invit sa vedeti ce se intampla cu adevarat acolo:
http://newstimisoara.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=2551:la-20-de-ani-de-la-revolutie-piata-operei-confiscata-de-mircea-geoana&catid=34:stiri&Itemid=55#JOSC_TOP

Published in: on Decembrie 1, 2009 at 1:04 pm  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://vladlacisco.wordpress.com/2009/12/01/cenzura-comunista/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Aste sunt minciuni. Cei care au iscat tot scandalul au fost doar sustinatorii PD-L -ului nicidecum timisorenii(oameni care au pareri impartite oricum , ca orice oameni).Basescu simte ca pierde si apeleaza la trucuri ieftine , incercand sa creeze lovituri de imagine la adresa PSD.

    Numai bine

    • Eu am aprobat acest comm doar pentru ca nu am refuzat niciun comentariu pana acum, dar nu pot sa cred ce-mi zici, mai ales ca la alt post ai zis ca eu sustineam PSD in urma cu nustiu cati ani… Eu in toate filmarile din Timisoara vad oameni din toate categoriile sociale si de varsta. In plus toate comentariile articolelor din presa locala imi comfirma ceea ce am zis in post. Ma intreb cine esti de fapt Bogdan…

  2. se pregateste o noua revolutie daca iese geoana?


Lasă un răspuns

