În linişte spre dictatură

În ultimul timp s-a auzit tot mai mult de dictatorul Băsescu şi despre cum o să ne întoarcem în urmă cu vreo 20 de ani dacă-l alegem din nou. Mi se pare cel puţin idioată această afirmaţie, şi îndemn pe toată lumea să judece cu mintea lor şi să nu asculte de oameni penibili, în demersul lor de a-şi atinge scopul (alimentat cu mulţi bani), şi anume să ne influenţeze modul de gândire pentru propriile lor beneficii. Dacă ne gândim doar la faptul că „acele” două posturi de ştiri plus televiziunea naţională îl toacă pe Băsescu zi şi noapte, indiferent de ce ar face, ne dăm seama că nu poate fi o dictatură, şi că presa poate spune orice măgărie fără să-i fie frică de consecinţe. Unde e dictatura, domnilor?
Pe de altă parte, orice dictatura are, într-adevar, nevoie de linişte. Dacă ne gândim la timpurile de dinainte de revoluţie, ne dăm seama că ATUNCI era linişte. Se auzea musca. Acesta e scopul actualei coaliţii. De a aduce linişte. Au reuşit să intre băieţii în aproape toata presa şi se poartă cu noi ca şi cu o turmă de oi. Ieri am trăit un sentiment de furie împletită cu greaţă când am văzut la Realitatea TV intrarea în direct a domnilor SOV şi Patriciu, care încercau să ne explice cum că întâlnirea lor nu a avut niciun fel de tentă politică, sau de împărţire a ciolanului. Au băut doar o cafea, sărăcuţii!, şi au mai bârfit-o pe vecina de la 3. Hai să fim serioşi. Gradul de nesimţire a atins cote nemăsurabile. Mai rea a fost comportarea moderatorilor, care se amuzau la glumiţele idioate provenite de la 2 oameni ce au furat cât se putea fura din ţara asta. Ăsta e jurnalism?
Un alt exemplu vine tot de aseară, când la meciul Unirea Urziceni-Sevilia comentatorii au fost OBLIGAŢI să spună prin minutul 60 de prezenţa în tribune a lui Geoană. În timpul acela se uitau la meci circa 1,8 mil de oameni. Dacă vreţi să aflaţi toate detaliile despre ce s-a întâmplat, citiţi editorialul lui Cătălin Tolontan:
<a href="http://www.tolo.ro/2009/11/26/talpa-pe-tvr.htm
Refuz să fiu luat de prost. Nu-i mai pot asculta cum dau sfaturi despre binele României pe cel ce a furat Petromidia si pe cel ce a furat banii romănilor de la FNI.
DORMIŢI LINIŞTIŢI, ROMÂNI! SORIN OVIDIU VÂNTU ŞI PATRICIU VEGHEAZĂ PENTRU VOI!
Haideţi să ieşim la vot şi să nu-i lăsăm să-şi mai bată joc de noi!!!

Published in: on Noiembrie 26, 2009 at 11:26 am  Comments (3)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://vladlacisco.wordpress.com/2009/11/26/in-liniste-spre-dictatura/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. la revolutie aveai 3 ani, corect? mi se pare halucinant cu cata relaxare isi exun copiii punctele de vedere pe net. dar e liber…

    • Eu aveam 6 ani la Revolutie si imi amintesc deeeestul de bine cum era. Din ce ai scris tu mai sus inteleg urmatoarele:
      1. Tu esti mai in varsta decat autorul postarii
      2. Numai cei care au un anumit numar de ani pot fi obiectivi
      3. Tu nu ai o problema cu continutul articolului, ci doar te legi de detalii

      As vrea sa spun ca ma bucur ca nu am avut mai multi ani sub comunism, riscam sa fiu la fel de pasiv ca si tine s sa consider normale trebsoarele astea..

      PS: mi-am permis sa te tutuiesc, internetul fiind o lume LIBERA.

  2. Cu atat mai grav. faptul ca aveam doar 4 ani si-mi amintesc prin ce au trecut parintii mei ma fac sa fiu si mai virulent. nu vreau ca copiii mei sa aiba astfel de amintiri. Oricum,noi „copiii” de 24 de ani ar trebui sa iesim la vot dat fiind ca viitorul nostru e in joc. asa ca va rog nu ne mai tratati de sus pentru ca la varsta asta suntem destul de constienti de ce se intampla in jurul nostru


Lasă un răspuns

