Justitie?

O sa incep prin a spune ca nu-l simpatizez catusi de putin pe Becali. Felul lui de a fi, aroganta, incultura, sunt toate lucruri care ma dezgusta la un om. Pe scurt imi este antipatic.

Dar asta nu ma face sa fiu de acord cu decizia justitiei romane de a nu-l lasa pe om sa isi exercite functia de europarlamentar castigata pe drept. Dupa mizeria de scuza pe care au invocat-o judecatorii in prima faza, si anume ca prezinta pericol public, acum vine motivatia riscului ca Becali sa fuga din tara. Sa fim seriosi. Asa cum s-a dovedit dupa eliberarea lui din arest ca nu prezinta niciun fel de pericol public, nici fuga din tara nu este catusi de putin plauzibila.

Ce ma enerveaza si mai mult este existenta persoanelor care gandesc foarte comunist, zicand ca bine i-au facut, ca prea era cu nasul pe sus, prea era arogant. Aceasta gandire mi se pare cel putin imbecila, dat fiind ca nu se judeca calitatile sale ci se judeca un caz care mie cel putin mi se pare slabut si fara vreo sansa de victorie.

Published in: on Iunie 24, 2009 at 9:20 am  Comments (3)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://vladlacisco.wordpress.com/2009/06/24/justitie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. trist ce se intampla cu Becali. n-am nici o simpatie pt omul Becali dar din pct de vedere juridic este o mascarada platita sa se joace astfel. ti se pare ceva nou cand vorbim de justitia romana? mie nu!

  2. Iti place Gigi Becali? Il urasti?

    il poti vedea in toata splendoarea lui! http://fotoblog.ro/2009/06/25/body-language-de-europarlamentar/

  3. nici mie nu mi place becali dar imi place sa vad un cioban acolo intre domni…ptr ca stiu ca lor nu le place


Lasă un răspuns

