Romanul, masina si telefonul mobil

Nu este pe lumea asta tara in care masina sa aiba asa de mare importanta pe plan social ca si Romania. La fel se intampla si cu telefonul mobil. Daca am fi rupti de orice mijloc de informare in masa, am putea crede ca tara noastra se afla pe cele mai inalte culmi ale economiei.

Astazi, facand o mica pauza din invatat, m-am asezat pe o banca in fata bibliotecii sa beau o cafea. In 10 minute in care am stat, prin fata mea au trecut un Bentley, Aston Martin DB9 si doua Jaguar XF, fara sa mai numar S classe, M3… Prima intrebare care mi-a rasarit in minte a fost :”a trecut criza?”. Ma gandeam deja ce credit as putea sa-mi fac pentru a-mi cumpara ceva cu totul nefolositor. Visarea mi-a fost intrerupta de boschetarul care statea pe o banca in stanga mea si care cu stralucire in ochi mai striga din cand in cand dupa cine stie ce. Intorcandu-mi capul spre dreapta observ o doamna in varsta care se asezase langa o fata si ii povestea istoria vietii, faptul ca desi a platit toata viata asigurarea medicala obligatorie, acum trebuie sa-si plateasca analizele medicale, despre cum se simte ca o povara pe umerii fiului sau si cum si-ar dori sa se poata interna intr-un azil, dar pensia ei de 5 milioane nu-i ajunge…

Atunci mi-am deschis ochii si am putut vedea din nou Romania cea adevarata. Mi-am adus aminte si de ziua anterioara cand am vazut posesorul unui BMW seria 5 dormind in masina. In realitate noi nu avem bani. Noi incercam sa epatam cat mai mult ca sa „moara dusmanii de ciuda”, desi noi stam intr-o garsoniera cu alte 3 persoane, trebuie sa facem credit pentru a ne lua cea mai tare masina si cel mai tare telefon mobil. O sa ne deschidem vreodata ochii sau chiar nu vom reusi sa ne depasim vreodata statutul de manelisti?

Published in: on Iunie 15, 2009 at 8:27 pm  Lasă un comentariu  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://vladlacisco.wordpress.com/2009/06/15/romanul-masina-si-telefonul-mobil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

