„Tine minte 3 cuvinte: Nati Meir presedinte!” :))

Astea au fost cuvintele sefei de campanie a lui Nati Meir, Monica Columbeanu, la lansarea cortului pentru strangerea de semnaturi a candidatului la presedintie. A fost cel mai amuzant lucru pe care l-am vazut in ultimul timp.  Nu mi-a venit sa cred cand l-am vazut pe Nati Meir care isi prezenta ceva periuta de dinti 2in1. O inventie intradevar ingenioasa dat fiind ca a reusit o simbioza perfecta intre periuta de dinti si tubul de pasta de dinti. Si astfel ne arata cum daca rotesti o rotita, iese pasta de dinti printre perii periutei de dinti. Sa nu uitam totusi ca toate acestea se intamplau la strangerea de semnaturi pentru sustinerea domnului candidat.

 

Cand te asteptai ca lumea sa fie data pe spate de aceasta inventie si sa-i cada la picioarele viitorului posibil presedinte, totul a capatat o intorsatura in defavoarea acestuia cand o baba ce se afla in zona, intrebata de reporter daca domnul Nati Meir ar fi bun pentru postul de presedinte, a raspuns:”Eu sunt buna pentru baletul operei? Atunci nici el”. Cu toate acestea, capabila sefa de campanie a dres busuiocul cand intrebata daca crede ca domnul Meir va castiga alegerile a raspuns cu sarmul ei binecunoscut:”Da ce, eu sunt ghicitoare?”. Superb! Am fost bnedispus toata ziua.

Published in: on Iunie 12, 2009 at 10:42 am  Comments (4)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://vladlacisco.wordpress.com/2009/06/12/tine-minte-3-cuvinte-nati-meir-presedinte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. De mihnea georgescu ai auzit ? Nu ? Iti zic eu, e un soi de oligopat care-l sustine pe Nati Meir. Nu stiu ce hram poarta meir, si nici nu am de gand sa arunc cu noroi in el fara a-l cunoaste (desi judecand dupa alegerea facuta in privinta sefei de campanie … ). Insa neica georgescu are buzitele pline de maron.

    http://mihneageorgescu.wordpress.com/

    Recapituland, avem asa: vadim si becali sunt parlamentari europeni. Dar pentru ca nu era suficient, si eba e pe acolo. Circ complet. Dupa aia, oana zavoranu era consiliera lui vadim (daca-mi amintesc bine), si acum aflu ca hormonica e sefa de campanie a unui alt candidat ?

    Auzi ? Si tu dupa aia vii si zici ca oamenii-s rai si zic ca romania e de rahat ? 😀

    Sa-mi trag una… Dar probabil avem tara pe care ne-o meritam. Desi azi, in drum spre bistrita, in timp ce ocoleam drumul „european” (de altfel stii si tu, am vazut mai devreme) pentru ca se sta cate 3 ore la coada, am vazut locuri superbe. Asadar, nici macar tara nu ne-o meritam.

    • Tocmai l-am vizitat pe domnul georgescu… intradevar este asa cum ai zis tu. imi displac foarte mult oamenii de genul acesta

  2. da, tare baba. iti dai seama ca daca asta ar iesi presedinte, moni ar primi si ea o functie prin nomenclatura? atunci sa vezi distractie!

  3. sa stii ca macar nu ne plictisim…:) si ne mai inveseleste ziua cate o intamplare din asta. astept cu sufletul la gura primele reportaje despre noii europarlamentari 🙂


Lasă un răspuns

