Drumurile, autoritatile si cumpararea de noi jante pentru masina

Azi toata rabdarea mea s-a terminat odata cu noua dovada de istetime de care au dat dovada „conducatorii” nostri, autoritatile din Cluj Napoca. De fapt sunt sigur ca am putea generaliza acest spirit practic si sa zicem ca toti din tara asta sunt „o apa si-un pamant”.

Dar sa va explic ce s-a intamplat: dupa o primavara in care cu bucurie dupa fiecare vizita acasa la Baia Mare cu masina trebuia sa merg la vulcanizare pentru a-mi indrepta cate o janta sau sa o schimb, in sfarsit am reusit performanta sa fac 300 km pe drumul national ce leaga Dejul de Baia Mare fara sa ma gandesc de unde sa scot alti bani pentru repararea jantelor. Bineinteles ca bucuria asta e oarecum degeaba pentru ca banii tot o sa curga pe schimbatul bucsilor, suspensiilor si reglarea unghiului de fuga dat fiind ca acest drum „european” este la fel de denivelat precum o mare in furtuna. dar eram multumit de faptul ca macar au astupat craterele din astfalt. Sa nu cerem imposibilol, sunt si ei doar oameni :).

Ajuns in Cluj, vad cu bucurie ca se lucreaza pe strada mea. „In sfarsit se face drumul” imi zic. Jubilam de bucurie dupa ce aproape un an a trebuit sa ocolesc gropile foarte mari luand-o prin cele mai mici pe soseaua ce probabil este de pe vremea razboiului si atesta bombardamentele ce au avut loc asupra orasului. Bucuria mi-a fost repede inlocuita de un sentiment de accentuata depresie vazand ca de fapt tot ce fac „baietii” e sa sparga trotuarul pentru a inlocui bordurile.

Eu ii inteleg si pe edilii acestui frumos oras ca trebuie sa faca si ei un ban „cinstit” cu un contract de inlocuit borduri, dar nu mai bine ar si incerca sa lucreze cat de cat la asfaltarea a 100 m de strada dat fiind ca si de acolo se pot castiga ceva banuti? ce sa faci? e greu cu munca asta… Dar si mai greu e sa fii un simplu cetatean.

Cu speranta ca macar la anul o sa mi se faca si mie bucuria de a se asfalta o amarata de strada, va urez o zi buna, fara gropi si va las cu indemnul „Hai cu autostrada…. Oricare”

Published in: on Iunie 10, 2009 at 3:36 pm  Lasă un comentariu  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://vladlacisco.wordpress.com/2009/06/10/drumurile-autoritatile-si-cumpararea-de-noi-jante-pentru-masina/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

